تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۵۴۰۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فروش فروردین «شسینا» به ۵۸ میلیارد ریال رسید

می متالز - شرکت صنایع شیمیایی سینا در فعالیت یک ماهه مرداد۱۳۹۸، توانسته فروش محصولات خود را به مبلغ ۵۸میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برساند.
فروش فروردین «شسینا» به ۵۸ میلیارد ریال رسید

به گزارش می متالز، شرکت صنایع شیمیایی سینا در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ اعلام کرده است که در این مدت دو هزار و ۹۶۸تن فرمالین تولید کرده که ۳۱۶تن آن را به مبلغ  چهار میلیارد و ۸۰۶میلیون ریال فروخته است. همچنین ۲۵۲تن هگزامین تولید داشته که ۳۲۴تن آن را به مبلغ ۳۱میلیارد و ۹۰۲میلیون ریال به فروش برساند.

همچنین ۴۳۹تن پارافرمالدئید را در این مدت تولید کرده که ۳۲۴ تن آن را به مبلغ ۲۰میلیارد و ۸۶ میلیون ریال و یک هزار و ۴۱۰ تن فرمالین کارمزدی را تولید کرده و به مبلغ یک میلیارد و ۹۷۴میلیون ریال فروخته است.

«شسینا» در گزارش منتشر شده خود اعلام کرده است که طی این مدت توانسته فروش محصولات خود را به مبلغ ۵۸میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال برساند.

گفتنی است؛ تولید فرمالین در مردادماه۱۳۹۸ به مقدار ۴هزار و ۳۷۸تن که مقدار یک هزار و ۴۱۰تن بابت فرمالین کارمزدی، مقدار ۹۲۲تن در هگزامین، یک هزار و ۱۸۴تن در پارافرمالدئید مصرف شده است.

تولید فرمالین ۵ ماهه سال ۱۳۹۸ مقدار ۲۱,۴۴۴ تن که مقدار ۶,۶۰۸ تن بابت فرمالین کارمزدی، مقدار ۴,۵۸۸ تن در هگزامین، ۶,۰۰۹ تن در پارافرمالدئید مصرف شده است.

عناوین برگزیده