تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۱:۴۱
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۵۴۲۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تلاش فولادهرمزگان برای بهبود محیط کار

می متالز - همزمان با هفته دولت و در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقای سلامت و عملکرد کارگران، واحد همیار کارکنان شرکت فولادهرمزگان، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بهزیستی و جمعی دیگر از مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان هرمزگان در محل بهداری این شرکت افتتاح شد.
تلاش فولادهرمزگان برای بهبود محیط کار

به گزارش می متالز، همزمان با هفته دولت و در راستای بهبود کارآمدی محیط کار، ارتقای سلامت و عملکرد کارگران، واحد همیار کارکنان شرکت فولادهرمزگان، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بهزیستی و جمعی دیگر از مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان هرمزگان در محل بهداری این شرکت افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی فولاد هرمزگان، با راه‌اندازی واحد همیار کارکنان شرکت فولادهرمزگان، ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان و شرکت‌های پیمانکاری این شرکت از خدمات این واحد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هدف از افتتاح این واحد را عملیاتی کردن برنامه راهبردی پیشگیری از اعتیاد در محیط کاری و کمک به بررسی مسائل بهره‌وری، شناخت و حل نگرانی‌های شخصی کارکنان، کاهش حوادث ناشی از کار و افزایش ایمنی محیط کار عنوان کرد.

ابراهیمی ضمن ابراز رضایت از مدیریت و عملکرد فولاد هرمزگان در حوزه‌های آموزشی ایمنی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: گزارش‌های ارائه‌شده نشانگر رعایت استانداردها در این زمینه است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد