تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۶
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۵۴۴۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مجتمع سنگ آهن سنگان گواهینامه امنیت اطلاعات گرفت

می متالز - مجتمع سنگ آهن سنگان حائز صلاحیت دریافت گواهینامه ISO ۲۷۰۰۱ در زمینه استاندارد امنیت اطلاعات شد.
مجتمع سنگ آهن سنگان گواهینامه امنیت اطلاعات گرفت

به گزارش می متالز، افتتاحیه و اختتامیه مرحله دوم ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) جهت کسب گواهینامه ISO ۲۷۰۰۱ یکشنبه و دوشنبه در سالن جلسات سایت مجتمع سنگ آهن سنگان با حضور مدیران برگزار گردید.

حسنی مدیر فناوری اطلاعات مجتمع درباره این نشست گفت: گواهینامه ISO ۲۷۰۰۱ بیانگر این است که یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات طبق یک استاندارد برتر گواهی گردیده و سازمان پیش بینی های لازم جهت حفاظت اطلاعات حساس در برابر دسترسی ها و تغییرات غیر مجاز را بعمل آورده و فرآیندهای اجرایی واحد فناوری اطلاعات و سرویسهای مربوطه در یک چارچوب استاندارد اجرا می شود.

وی افزود: بدین ترتیب مجتمع سنگ آهن سنگان سومین واحد در سطح استان و از واحدهای پیشرو ایمیدرو در زمینه دریافت گواهینامه امنیت اطلاعات خواهد بود.

در پایان حسنی از حمایت های همتی مدیریت مجتمع سنگان، معاونین، مدیران و تلاش همکاران واحد فناوری اطلاعات برای رسیدن به این مهم سپاسگزاری کرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد