تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۵۴۵۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید بیش از ۴۶۰ هزار تن محصول گرم در فولاد مبارکه

می متالز - مدیر ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: تلاشگران نورد گرم موفق شدند در تیر امسال با تولید بیش از ۴۶۰ هزار تن محصول گرم به بازده کیفی ۹۹ و ۵۱ صدم درصد دست یابند.
تولید بیش از ۴۶۰ هزار تن محصول گرم در فولاد مبارکه

به گزارش می متالز، علی حاجیان‌نژاد مدیر ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: در سال حمایت از تولید، کارکنان ناحیه نورد گرم فولاد مبارکه موفق شدند علاوه بر ارتقای کیفی محصولات و بهبود مستمر و پایدار، ضایعات این خط تولید را به حداقل ممکن کاهش دهند.

علی حاجیان‌نژاد افزود: تلاشگران نورد گرم موفق شدند در تیر امسال با تولید بیش از ۴۶۰ هزار تن محصول گرم به بازده کیفی ۹۹ و ۵۱ صدم درصد دست یابند.

او دستیابی به این میزان رشد کیفی را علاوه‌بر بهبود مستمر و پایدار ماهانه، رکورد جدید بالاترین بازده کیفی در مقایسه با تیر پارسال دانست و گفت: این موفقیت صنعتی باتوجه به افزایش حساسیت مشتریان و درخواست ضخامت‌های پایین کمتر از دو و نیم میلی‌متر همچنین رعایت الزامات و استاندارد‌های سخت‌گیرانۀ اروپایی در تولید محصولات گرم با کیفیت بهتر و تلورانس‌های ابعادی عرض و ضخامت و شکلی محدودتر محقق شده است.

مدیر ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: تثبیت و استمرار بهبود کیفی در محصولات گرم در کنار تولید ابعاد و گرید‌های سخت‌تر و متنوع‌تر از نظر نوردی تنها از طریق کنترل مستمر فرایند‌های تولیدی و تعمیراتی و شناسایی عوامل مؤثر بر آن‌ها به دست آمده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بعنوان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور بیش از نیمی از فولاد کشور را تامین می‌کند.

عناوین برگزیده