تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۵۴۶۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در صورت های مالی ۶ ماهه نشان داد؛

سود خالص ۷۶۲میلیارد ریالی «وبوعلی»

می متالز - سرمایه گذاری بوعلی سود خالص آن با افزایش ۴۸درصدی به ۷۶۲میلیارد ریال اعلام کرده است.
سود خالص ۷۶۲میلیارد ریالی «وبوعلی»

به گزارش می متالز، سرمایه گذاری بوعلی در اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ را سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی سود هرسهم را ۴۷۶ ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را ۷۵۶ میلیارد ریال اعلام کرده که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۴۷ درصدی داشته، همچنین سود خالص آن با افزایش ۴۸ درصدی به ۷۶۲ میلیارد ریال رسیده و سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۹۵ درصدی مبلغ یک هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس را با افزایش دو هزار و ۴۶۳ میلیارد و ۸۶ میلیون ریالی منتشر کرد، همچنین بهای تمام شده آن را با افزایش ۳۹۹ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریالی مبلغ ۲ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این ارزش بازار را با افزایش دو هزار و ۲۶۰ میلیارد ریالی مبلغ چهار هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال منتشر شده است.

در صورت ریز معاملات سهام بورسی تحصیل شده این شرکت طی دوره مورد گزارش کل مبلغ اعلامی یک هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال است، همچنین در صورت ریز معاملات سهام بورسی واگذار شده کل مبلغ واگذاری را یک هزار و ۱۳۳ میلیارد ریال رقم خورد که در پی آن سود واگذاری ۳۷۲ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال منظور شده است.

در برآوردی که این شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی خود دارد اعلام شده که شرکت فاقد تسهیلات و هزینه‌های مالی است، همچنین برنامه‌ای جهت تامین مالی برای سال مالی آینده ندارد.

عناوین برگزیده