تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۵۴۹۴۱
ارتباط صنعت و دانشگاه

امضای قرارداد همکاری علمی ذوب آهن و دانشگاه آزاد نجف آباد

می متالز - قرارداد همکاری پژوهشی بین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد امضا شد.
امضای قرارداد همکاری علمی ذوب آهن و دانشگاه آزاد نجف آباد

به گزارش می متالز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌ آباد گفت: این قرارداد همکاری علمی برای اجرای طرح پایش پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای با صنعت ذوب آهن اصفهان امضا شده است.

حمید منتظرالقائم، ذوب آهن اصفهان را مادر صنعت ایران و از سابقه ای درخشان برخوردار دانست و گفت: می‌توان گفت این قرارداد از نتایج اولیه اجرای طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در شرکت سهامی ذوب آهن بوده که جزء صنایع مادر و دارای سابقه‌ای درخشان است.

وی گفت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، قرارداد «ارزیابی فنی و اقتصادی روش‌های استخراج عناصر باارزش با محور عنصر وانادیوم از سرباره کنورتور ذوب آهن اصفهان» وارد مرحله اجرایی شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: استخراج نظام موضوعات صنعت ذوب آهن اصفهان به این دانشگاه واگذار شده است و این واحد دانشگاهی تلاش دارد با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و کارگاهی و ظرفیت بالای اعضای هیأت علمی و کارکنان خود، گامی مهم و اساسی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بردارد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تاسیس 1364 با داشتن  حدود 27 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی، بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان اصفهان و از واحدهای برتر در بین دانشگاه های آزاد کشور است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد