تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۵۵۵۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عضو شورای کار هپکو عنوان کرد:

مهمترین اولویت از نگاه کارگران هپکو تعیین تکلیف سهامدار است

می متالز - عضو شورای کار هپکو گفت: مهمترین خواسته و اولویت از نگاه کارگران هپکو تعیین تکلیف سهامدار و رسیدگی به تخلفات انجام شده است.
مهمترین اولویت از نگاه کارگران هپکو تعیین تکلیف سهامدار است

به گزارش می متالز، کارگران هپکو در ادامه تجمعات اعتراضی خود که چند روزی است در اراک در حال برگزاری است، امروز در مقابل دادگستری کل استان مرکزی اجتماع کردند.

رنجبر در حاشیه تجمع امروز گفت: دلیل این تجمع مطالبه گری درخصوص تعیین تکلیف سهامدار و وضعیت تخلفاتی است که در جریان واگذاری ها توسط خصوصی سازی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه این مساله مطالبه اول کارگران بوده و حتی از پرداخت حقوق هم مهمتر است افزود: از قوه قضائیه می خواهیم با جدیت به این موضوع ورود کنند بویژه اینکه حتما شکایت خود را از سهامداران متخلف به قوه قضائیه ارائه خواهیم کرد.

وی مدعی شد که سهامداران، سازمان خصوصی سازی و هیات مدیره منتخب این سازمان مرتکب تخلفاتی شده اند و افزود: اسناد مربوطه را به قوه قضائیه و پلیس امنیت ارائه داده ایم و انتظار داریم به این مساله ورود کنند.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته با مسوولان سازمان خصوصی سازی گفت: با حراست سازمان دیدار کردیم و به ما گفته شد که از طریق نامه نگاری با وزرای مربوطه پیگیر رفع مشکلات هپکو هستند.

به گفته وی، روز گذشته بخشی از حقوق تیرماه کارگران هپکو به حساب آنها واریز شده است.

گفتنی است، کارگران این شرکت چند روزی است که دوباره به تجمعات اعتراضی روی آورده اند و رسیدگی به وضعیت شرکت و سهامدار و حقوق معوقه خود را از مسئولان استان و کشور مطالبه می کنند.

استاندار مرکزی روز گذشته با تاکید بر اینکه مشکل هپکو در حال پیگیری است، اظهار کرد: در سفر وزیر صنعت به استان که فردا صورت خواهد گرفت، مشکلات این شرکت بررسی و پیگیری خواهد شد.

عناوین برگزیده