تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۵۵۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کلاف انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان همچنان گره می خورد

می متالز - در حالی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان 31 تیرماه امسال برگزار شد که همچنان انتخاب رئیس آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کلاف انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان همچنان گره می خورد

به گزارش می متالز، ظاهراً حواشی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان دست‌بردار نیست و در آخرین تحولات، اتاق ایران اقدام به عدم‌تأیید نفر پانزدهم منتخب این انتخابات در بندرعباس کرده است.

جایی که معاون امور استان‌های اتاق ایران اعلام کرد:حکم سرپرست جدید (آقای بدیعی) تا سه‌شنبه (یک روز قبل از پلمب) بود.

سید جواد زمانی با بیان اینکه به علت پایان تاریخ حکم سرپرست سابق و معطل نماندن کار مراجعه‌کنندگان، خادمی یکی از کارکنان اتاق بازرگانی به سمت سرپرست موقت منصوب‌شده است، اضافه کرد: بر اساس اساسنامه قانونی، ورود و صدور اعتبارنامه نفر پانزدهم غیرقانونی است، این در حالی است که برخی در استان خواهان تائید قانونی وی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، افزود: اتاق ایران در حالی از صدور اعتبارنامه نفر پانزدهم (به علت کارمند بودن) خودداری می‌کند که پیش‌ازاین و در زمان ثبت‌نام مدارک، این نامزد را تائید کرده بود.

خلیل قاسمی بیان کرد: بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده انتخابات داخلی، انتخاب رئیس اتاق بازرگانی روز سه‌شنبه این هفته ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و پیش از آن باید اعتبارنامه نفر پانزدهم صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اتاق بازرگانی ایران باید یک نفر را از میان سایر نامزد‌ها انتخاب کند.

به گزارش ایسنا، حال باید دید این کلاف سردرگم انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان سرانجام بازخواهد شد یا همچنان در پیچیدگی خود گره می‌خورد.

عناوین برگزیده