تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۶
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۵۵۷۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رحمانی:

مراحل حقوقی خروج شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مراحل حقوقی خروج شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است و من معتقدم که در شرایط بدون تحریم نحوه همکاری با شرکت‌هایی که در این شرایط تحریمی ایران را ترک کرده اند، باید متفاوت باشد.
مراحل حقوقی خروج شرکت‌های خارجی در حال پیگیری است

به گزارش می متالز، «رضا رحمانی» امروز (یکشنبه) در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه‌های اصلاح و ساماندهی صنعت خودرو، گفت: برای صنعت خودرو برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است که برای توسعه و اصلاح این صنعت نیازمند همراهی همه بخش‌ها هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران گفت: بحث کیفیت خودرو، معادن و قراردادهای مشترک تولید خودرو در این جلسه مطرح شد.

وی با بیان اینکه تیم جدیدی در ایران خودرو مستقر شده جوان و سالم است، گفت: شرکت‌های خودروسازی حداکثر تا سال ۹۹ واگذار می‌شوند.

رحمانی ابراز امیداوری کرد که با واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی، تحول موردنظر مردم و دولت اجرایی شود.

وی درباره ثبت سفارش ذرت‌های آلوده نیز یادآورشد، گفت: هنگامی که کالایی ثبت سفارش می‌شود، مسئولان از آلوده بودن یا نبودن آنها اطلاعی ندارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پس از ثبت سفارش، سازمان‌های غذا و دارو، استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی محصولات وارداتی را از نظر کیفیت کنترل می‌کنند، ممکن است این محصولات زمان زیادی دپو شده و در نتیجه آلوده یا فاسد شوند، این احتمالات را نمی‌توان روز اول تشخیص داد مهم این است که این فرآیند درست عمل کرده و به موقع از واردات کالاهای آلوده به کشور جلوگیری کرد.

رحمانی با بیان اینکه تیم جدیدی که در ایران خودرو مستقر شده جوان و سالم است، گفت: شرکت های خودروسازی حداکثر تا سال آینده واگذار می‌شوند.

عناوین برگزیده