تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۵۵۷۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بخشنامه‌های تجارت خارجی بازنگری می‌شود

می متالز - قائم مقام وزیر صنعت اعلام کرد: تا آخر شهریور ماه تمام دستورالعمل‌های متناقض مربوط به تجارت خارجی یعنی صادرات و واردات که به گمرک ابلاغ شده، اصلاح یا حذف می‌شود.
بخشنامه‌های تجارت خارجی بازنگری می‌شود

به گزارش می متالز، «مدرس خیابانی» روز دوشنبه در حاشیه جلسه معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه تجارت گفت: به خاطر شرایط ارزی، سیاست‌های کشور وارد موضع جدیدی شد و طبیعی بود گاهی دستورالعمل‌های متعارض صادر شود. سیاست‌های جدید بر مبنای محدودیت بخش ارزی کشور بوده است.
وی ادامه داد: قرار است تمام دستورالعمل‌های دوره جدید دوباره بررسی شده و آنهایی که متضاد یا مانع صادرات هستند، بازنگری شود و آنهایی که قابلیت داشته باشد باطل و بقیه اصلاح می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخشنامه‌های متناقض چندان زیاد نیست، خاطرنشان کرد: این بخشنامه ها چندان نیز متعدد نیستند ولی اگر با بخشنامه‌های صادر شده، ضرر و زیانی متوجه تولید شده باشد از جبران آن دریغ نمی‌کنیم.
مدرس خیابانی درباره زمان بازنگری این بخشنامه‌ها گفت: تا آخر شهریور ماه باید تمام دستورالعمل‌های متناقض مربوط به تجارت خارجی یعنی صادرات و واردات که به گمرک ابلاغ شده، اصلاح یا حذف شود.

عناوین برگزیده