تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۴
بازدید: ۷۳۵
کد خبر: ۵۵۷۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاشان سفر کرد

می متالز - محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، صبح روز چهارشنبه از محل شهرک صنعتی ۳، شهرک ماهیان زینتی درکاشان بازدید کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاشان سفر کرد

به گزارش می متالز، بازدید از شرکت های تولیدی پارس اوپال کاشان تولید کننده ظروف آرکوپال وشرکت هامون نایزه تولید کننده پایه های چدن، از دیگر برنامه های سفر یک روزه عضو هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به کاشان بود.

وی در بازدید از این شرکت های تولیدی، رفع مشکلات و مسائلی همچون طرح توسعه و توسعه بازار فروش محصولات را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

در پایان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان در نشستی دو ساعته با حضور نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی، فرماندارویژه کاشان، مدیران دستگاه های اجرایی و عمومی مرتبط با این حوزه و تنی چند از مدیران صنایع به بررسی مشکلات موجود در صنایع کوچک شهرک ها پرداخت و در صدد رفع آن برآمد.

گفتنی است؛ با نظر مساعد استاندار اصفهان برای نخستین بار کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان اصفهان در ماه گذشته در کاشان تشکیل جلسه داد و طرح شهرک سوم صنعتی پس از چندین مرحله رفع نواقص، در این کارگروه مطرح و بعد از گذر ربع قرن به اتفاق آراء به تصویب رسید.

عناوین برگزیده