تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۱
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۵۵۹۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۳.۳۱هزار میلیارد ریالی پرتفوی «وبهمن»

می متالز - شرکت سرمایه گذاری بهمن در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود از رشد ۳هزار و ۳۱۶میلیارد ریالی پرتفوی خبر داد.
رشد ۳.۳۱هزار میلیارد ریالی پرتفوی «وبهمن»

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری بهمن در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۲۱۱ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۵۷۹میلیارد ریال، سود خالص را ۵۷۹میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۵۳۳میلیارد ریال اعلام کرد.

در صورت وضعیت خلاصه سرمایه گذاری های «وبهمن»، پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با افزایش ۳هزار و ۳۱۶میلیارد و ۹۶۴میلیون ریالی همراه شد. در این صورت خلاصه بهای تمام شده با افزایش ۴۱۹میلیارد و ۳۳۰میلیون ریالی به ۳هزار و ۵۸۰میلیارد ریال رسید و ارزش بازار این شرکت نیز با افزایش ۲هزار و ۴۰۷میلیارد ریالی به مبلغ ۶هزار و ۸۹۷میلیارد ریال بالغ شد.

این شرکت در صورت ریز معاملات سهام بورسی کل مبلغ واگذاری ها را ۸۰۴میلیارد و ۵۶۱میلوین ریالی اعلام کرد و سود این واگذاری را ۴۳۶میلیارد و ۹۳۰میلیون ریال اعلام کرد. علاوه بر این کل مبلغ سهام بورسی شده خریداری شده ۷۲۶میلیارد و ۷۴۱میلیون ریال است.

«وبهمن» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که افزایش اوراق بدهی و کاهش ریسک پرتفوی از مهم ترین راهبردهای آتی مدیریت پرتفوی شرکت است.

گفتنی است؛ سایر برنامه های با اهمیت شرکت پیگیری فروش املاک مازاد شرکت و تخصیص منابع آن به پرتفوی بورسی است. همچنین شرکت روند بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری خود را با تمرکز بر روی املاک مازاد و افزایش اوراق بدهی دنبال می کند.

عناوین برگزیده