به گزارش می متالز، درحالیکه عملکرد هر سه برند خودروساز لوکس آلمانی در چین متاثر از کاهش تقاضا برای خرید خودرو بوده است اما مرسدسبنز عملکرد بهتری را از خود نشان داده و در زمینه فروش، از آئودی و بیامو سبقت گرفته است.
در ماه آگوست آمار فروش مرسدسبنز نشان از رشد ۱۳درصدی نسبت به همین ماه در سال گذشته دارد و در این ماه توانست ۶۰ هزار و ۱۳۴ دستگاه خودرو را در چین به فروش برساند.
بیامو نیز به فروش ۵۶ هزار و ۲۴۲ دستگاهی در این ماه قناعت کرد تا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9.4 درصدی را تجربه کرده باشد.
آئودی از فروش ۵۸هزار دستگاهی آوریل در چین و ثبت رشد سالانه ۲ درصد خبر داد. در ۸ ماه نخست سال ۲۰۱۹ نیز آمار فروش مرسدسبنز دو رقیب هموطن خود را جا گذاشت و رقم ۴۶۴ هزار و ۲۲۶ دستگاه را ثبت کرد.
درحالی که فروش بیامو در این مدت ۴۴۲ هزار و ۶۴۰ دستگاه و فروش آئودی نیز ۴۲۷ هزار و ۴۴۷ دستگاه خودرو بود.