تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۵۶۴۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درج ۷۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری مشهد با دو نماد "مشهد ۰۱۱۲ " و "مشهد ۱۴۱۲

می متالز - اوراق مشارکت شهرداری مشهد با دو نماد «مشهد۱۴۱۲» و «مشهد۰۱۱۲» به منظور تامین مالی اجرای فاز ۳ خط ۳ قطار شهری مشهد، از این تاریخ (بیست و ششم شهریورماه ۱۳۹۸) در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
درج ۷۰۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری مشهد با دو نماد "مشهد ۰۱۱۲ " و "مشهد ۱۴۱۲

به گزارش می متالز، اوراق مشارکت شهرداری مشهد جمعا به مبلغ  ۷۰۰۰میلیارد ریال، با نرخ سود علی­ الحساب ۱۸درصد سالانه، براساس مجوز شماره  ۴۶۶۲۴۳/ ۹۷ مورخ   ۲۷اسفند ۱۳۹۷ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جهت تأمین مالی فاز ۳ خط ۳ قطار شهری مشهد، درج شد. این اوراق ۴ ساله و مواعد پرداخت سود آن هر ۳ ماه یکبار است. ضمانت این اوراق را بانک صنعت و معدن برعهده دارد.

بر اساس مجوز این اوراق، امین اوراق موسسه حسابرسی آزموده­ کاران است. همچنین تعهد پذیره­ نویسی وبازارگردانی مبلغ  ۵ . ۵۰۰ میلیارد ریال آن را با نماد «مشهد۱۴۱۲»، تامین سرمایه امین و تعهد پذیره­ نویسی و بازارگردانی مبلغ ۱ . ۵۰۰میلیارد ریال آن را با نماد «مشهد۰۱۱۲»، به ترتیب گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما و صندوق بازارگردانی اختصاصی اکسیر سودا، بر عهده خواهند داشت. 

علاقه‌مندان برای مشاهدهگزارش توجیحی، مجوز بانک مرکزی و مجوز معاف از ثبت سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اوراق مشارکت یاد شده کلیک کنند.

عناوین برگزیده