تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۵۶۶۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجوز افزایش سرمایه ۳ نماد «شتوکا، ارفع و تلیسه» صادر شد

می متالز - شرکت های توکا رنگ فولاد سپاهان، آهن و فولاد ارفع و دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار گرفت.
مجوز افزایش سرمایه ۳ نماد «شتوکا، ارفع و تلیسه» صادر شد

به گزارش می متالز، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه خود را دریافت کرد.

«شتوکا» سرمایه خود را از ۷۰میلیارد ریال به ۱۵۰میلیارد ریال معادل ۱۱۴درصد محل سود انباشته افزایش داده است. این افزایش سرمایه با هدف اجرای طرح تولید یک هزار و ۲۰۰تن رزین پلی‌استر (اشباع - غیر اشباع) عملیاتی شده است.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

شرکت آهن و فولاد ارفع از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی را دریافت کرد. این شرکت با سرمایه ۶هزار میلیارد ریالی سرمایه خود را به ۱۲هزار میلیارد ریال می رساند. این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و موضوع آن اجرای طرح‌های توسعه است.

گفتنی است؛ شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

شرکت دامداری تلیسه نمونه مجوز افزایش سرمایه ۱۵۰درصدی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد.

«تلیسه» با سرمایه ۲۱۰میلیارد ریالی قصد دارد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ۱۴۰میلیارد ریال سرمایه خود را افزایش دهد و سرمایه شرکت را به ۳۵۰میلیارد ریال برساند. این اقدام در راستای اصلاح ساختار مالی انجام می شود.

شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

عناوین برگزیده