به گزارش می متالز، احمد حسینینیا در نشست مطبوعاتی نمایشگاه رونق تولید ملی اظهار داشت: نسل چهارم برنامه ریزی شهری شامل شهر هوشمند است که عملا با مرگ زمان روبرو هستیم به جز در یک بخش که شامل گردشگری است و ارتباط مستقیمی به سیما و منظر شهری دارد و باید به این مقوله نگاه فرهنگی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهر هوشمند نیازمند همگامسازی معماری و شهرسازی با نسل جدید است ادامه داد: در این نمایشگاه رویکردهای جدید در عرصه نما به نمایش گذاشته می شود، از این رو فرصتی مناسب برای معماران فراهم میشود تا با تکنولوژیهای نوین معماری و پوششهای جدید آشنا شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تاکید کرد: نخستین نمایشگاه پوششهای ساختمانی فضایی مناسب برای کسب و کار و رونق اقتصاد و تولید است.
وی افزود: اگر این نمایشگاه دستاوردهای نوین و تکنیکی در حوزه ساختمان را در معرض دید علاقهمندان قرار دهد، تاثیر بسزایی در تحول سازهها خواهد گذاشت، به طوری که اگر نمای ساختمانها و محیط شهری چشمنواز بوده و آرامش را منتقل کند، رفتار اجتماعی مناسب و مثبت نمود پیدا میکند، در مقابل هرگونه عدم توازن یا استفاده از رنگهای نامتناسب منجر به رفتارهای بد اجتماعی خواهد شد.