تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۵۷۸۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد چشمگیر پرتفوی بورسی «فارس» در یکسال

می متالز - شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در صورت های مالی ۱۲ماهه، پرتفوی بورسی را با رشد ۲۹۰هزار و ۵۳۶میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال اعلام کرد.
رشد چشمگیر پرتفوی بورسی «فارس» در یکسال

به گزارش می متالز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۲۱ریال اعلام کرده است.

این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۹۸هزار و ۶۲۰میلیارد ریال، سود خالص را ۹۳هزار و ۴۴۴میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۱۴۰هزار و ۲۷۰میلیارد ریال اعلام کرده است.

«فارس» در صورتخلاصه سرمایه گذاری های خود با توجه به وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد ۲۹۰هزار و ۵۳۶میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال همراه شده است. بهای تمام شده این پرتفوی با رشد ۸هزار و ۴۲۳میلیارد ریالی ۳۹هزار و ۱۸۸میلیارد ریال اعلام شده است. همچنین ارزش بازار آن با رشد ۲۳۶هزار و ۷۴میلیارد ریالی به ۳۲۹هزار و ۷۲۵میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت کل مبلغ واگذار شده را ۱۱هزار و ۲۲۳میلیارد و ۷۴۲میلیون ریال منتشر کرده است و سود این واگذاری ها به ۶هزار و ۹۳۶میلیارد و ۸۵۶میلیون ریال رسید. همچنین کل مبلغ سهام تحصیل شده ۹هزار و ۱۱۰میلیارد و ۱۳۶میلیون ریال رقم خورد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده