تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۵۷۸۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه ۳شرکت

می متالز - شرکت های تولید فیبر ایران، توکا ریل و کارت اعتباری ایران کیش اطلاعیه های مربوط به افزایش سرمایه خود را منتشر کردند.
افزایش سرمایه ۳شرکت

به گزارش می متالز، حسابرس و بازرس قانونی شرکت تولید فیبر ایران اظهارنظر نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه را اعلام کرد.

"چفیبر" در اطلاعیه ای با اعلام این خبر از افزایش سرمایه خود خبر داد. این شرکت قرار است سرمایه خود را از مبلغ یک هزار و ۳۴۶میلیارد و ۹۲۵میلیون و ۳۰۷هزار ریال به مبلغ یک هزار و ۸۰۰میلیارد ریال معادل ۳۳درصد افزایش دهد. این اقدام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین می شود و به منظور تأمین سرمایه در گردش و جبران کمبود نقدینگی واردات انواع محصولات چوبی است.

گفتنی است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

از سوی دیگر شرکت توکا ریل از تصویب گزارش توجیهی افزایش سرمایه هیات مدیره توسط حسابرس و بازرس قانونی خبر داد.

"توریل" قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۲هزار میلیارد ریال به مبلغ ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال معادل ۶۰درصد از محل سود انباشته افزایش دهد. این اقدام به منظور تکمیل و افزایش ناوگان ریلی شرکت انجام می شود. شایان ذکر است؛ انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

در این راستا شرکت کارت اعتباری ایران کیش اعلام کرده است که بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۲۱اسفند۱۳۹۷ سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲هزار میلیارد ریال به‌ مبلغ ۲هزار و ۶۰۰میلیارد ریال معادل ۳۰درصد افزایش می یابد. این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات و آورده نقدی تامین شود و در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

عناوین برگزیده