تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۵۸۱۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه؛

"وگستر" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود مبلغ ۲۴ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وگستر" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۲۹ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۹۷ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۸۱ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال به ۴۴۸ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با کاهش۳۵ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال معادل ۷۶۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"وگستر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۳۴ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال به مبلغ ۲۵۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۴ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵۳ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده