تاریخ: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۵۸۲۳۵
سرویس خبر : انرژی

آمادگی گروه‌های حفاظتی و امنیتی پارس جنوبی ارزیابی شد

می متالز - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بازدید سرزده از تاسیسات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، با حضور در مجتمع بندری پارس و تاسیسات بندری پتروشیمی و پایانه میعانات گازی عسلویه، آمادگی گروه‌های حفاظتی و امنیتی در منطقه پارس جنوبی را ارزیابی کرد.
آمادگی گروه‌های حفاظتی و امنیتی پارس جنوبی ارزیابی شد

به گزارش می متالز، سید پیروز موسوی در دیدار با کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه انرژی پارس، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، همت شبانه‌روزی تلاشگران و حافظان امنیت صنعت نفت را ستود و در جریان مسائل و پیشنهادهای مورد تقاضای این نیروها در حوزه‌های مختلف قرار گرفت و برای رفع برخی دغدغه‌ها دستوراتی صادر کرد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس با اشاره به اهمیت انجام این بازدیدها و برگزاری رزمایش با سناریوهای مختلف در منطقه ویژه پارس، سنجش میزان آمادگی و شناسایی ظرفیت‌ها و کمبودها را از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها برشمرد و گفت: فرزندان ایران اسلامی در صنعت نفت با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه و آبادانی ایران عزیز کمر همت بسته‌اند و هیچ گونه تهدید و تحریمی آنان را در این مسیر ناامید نمی‌کند.

در این بازدید سه ساعته شبانه که از اسکله‌های مجتمع بندری پارس و تاسیسات بندری پتروشیمی و همچنین SPM شماره ۱ عسلویه انجام شد، همه مسائل امنیتی و حفاظتی تاسیسات یادشده بررسی و تجزیه وتحلیل پدافندی شد.

در این دیدار مدیران حراست، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی)، فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز حضور داشتند.

عناوین برگزیده