تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۵۸۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

هرمزگان رتبه اول سرمایه گذاری در صدور جوازهای تاسیس

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: در دولت یازدهم، هرمزگان رتبه نخست کشور در جوازهای تاسیس صادره را داشته است.
هرمزگان رتبه اول سرمایه گذاری در صدور جوازهای تاسیس

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی تصریح کرد: در دولت یازدهم میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش در استان 351 هزار میلیارد ریال بوده است که در بین سایر استانها، هرمزگان رتبه نخست را داراست.
وی افزود: پس از هرمزگان، استانهای آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به ترتیب در مقامهای دوم و سوم نشسته اند.
قاسمی میزان اشتغالزایی ایجاد شده در سطح استان با صدور جوازهای تاسیس را 26 هزار و 127 نفر اعلام کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: بیشترین میزان سرمایه گذاری در چهار ساله دولت یازدهم در استان هرمزگان، در زمینه صنایع شیمیایی و فلزی بوده که نشان از تمایل این استان به صنعت است.

کسب عنوان دستگاه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های سال 1395

بیستمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف معرفی برترین‌های ارزیابی عملکرد سال 95 دستگاه‌های اجرایی با حضور استاندار و مسؤولین ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار و برترین‌های این جشنواره معرفی و تجلیل شدند .
در مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار برگزار شد از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان که با معیارهای سنجش اثر بخشی ، کارایی ، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقاء کیفیت خدمات دولتی در سال 1395 موفق به کسب مقام رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد شده بود تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است، سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در 6 محور شاخص های عمومی که شامل: برنامه مهندسی، نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار مدیریت جامع عملکرد و همچنین در 5 محور شاخص های اختصاصی که شامل: پروژه های سرمایه گذاری، واردات و توسعه صادرات و روابط تجاری با سایر کشورها،  بهبود فضای محیط کسب و کار و تسهیل امور واحدهای تولیدی و صنفی، تکمیل ظرفیت تولید واحدهای تولیدی و افزایش درآمد کمی خزانه، امتیاز لازم را کسب نمود.
گفتنی است از میان، بیش از 60 دستگاه در استان هرمزگان، خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به عنوان برگزیده برتر در محور شاخص های عمومی و اختصاصی سال 95 بیستمین جشنواره شهید رجایی معرفی و با دریافت لوح و تندیس از نماینده عالی دولت مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

عناوین برگزیده