تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۵۱
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۵۸۶۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «باند بازی در بازار با باندهای بولینگر همراه با استراتژی‌های معاملاتی» به کتابخانه بورس رفت

می متالز - این کتاب ابزار «باندهای بولینگر» و نحوه به کارگیری آن در بازارهای مختلف معرفی شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با بررسی شرایط مختلف بازار از آن برای تصمیمات معاملاتی خود استفاده کنند.
کتاب «باند بازی در بازار با باندهای بولینگر همراه با استراتژی‌های معاملاتی» به کتابخانه بورس رفت

به گزارش می متالز، کتاب «باند بازی در بازار با باندهای بولینگر همراه با استراتژی های معاملاتی» تالیف علی محمدی در ۱۸۴ صفحه توسط موسسه کتاب مهربان نشر منتشر شده است.

باندهای بولینگر یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تکنیکال برای معامله در بازارهای مختلف سرمایه (سهام، فیوچر، مبادلات بین المللی ارز یا فارکس) است که توسط آقای جان بولینگر اختراع شده‌اند. بسیاری از معامله‌گران برای آگاهی از وضعیت اشباع خرید یا فروش ابتدا به این اندیکاتور توجه می کنند و بر این اساس با برخورد به خط بالایی آن می‌فروشند و در برخورد با خط پایینی می خرند.

 باندهای بولینگر مانند سطوح حمایت و مقاومت مکان های مخالفی هستند که در برابر حرکات قیمت ظاهر می شوند. آنها از اجتماع دو خط در بالا و پایین یک خط میانگین متحرک شکل می گیرند و روند میان مدت نماد موردنظر را بر اساس تایم فریم معاملاتی مشخص می کنند.

در این کتاب به معرفی این ابزار و نحوه به کارگیری آن در بازارهای مختلف پرداخته شده تا علاقه‌مندان بتوانند با بررسی شرایط مختلف بازار از آن برای تصمیمات معاملاتی خود استفاده کنند؛ همچنین در این کتاب سعی شده که خواننده ضمن آشنایی با اصول و مبانی باندهای بولینگر از برخی از روش های معاملاتی حاضر دنیا نیز مطلع شود تا بتواند استراتژِی معاملاتی خود بر پایه این ابزار ارزشمند را طراحی کند.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۲ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۴۵۸۱ عنوان کتاب فارسی، ۲۳۷۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۳۵۰ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۶۲-۸۴۰۸۳۱۶۱ تماس بگیرند.

 آدرس کتابخانه: میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک ۲۷ ساختمان شماره ۲ سازمان بورس.

عناوین برگزیده