به گزارش می متالز، آسیا با 2.3 میلیون تن واردات از ژاپن اصلی ترین مقصد محصولات فولادی این کشور بود که نسبت به آگوست سال گذشته 10.8 درصد و در مقایسه با ماه قبل 2.8 درصد کاهش یافته است.
آسه آن (ASEAN) دومین مقصد بزرگ محصولات فولادی ژاپن با واردات حدود یک میلیون تن بود که نسبت به سال قبل 14.7 درصد کاهش را به ثبت رسانده است.
فولادسازان ژاپنی به دلیل عدم تقاضای کافی در بازار داخلی، فروش خود را به خاورمیانه افزایش دادند.
میزان صادرات از ژاپن به خاورمیانه در ماه آگوست حدود 131 هزار تن بود که در مقایسه با ماه قبل 19 افزایش داشته و نسبت به سال تقریباً دو برابر شده است.