به گزارش می متالز، یونس مظلومی، دلیل سفرش به مازندران را سیاستهای این شرکت در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت این مجموعه و یافتن فرصتهای جدید در این زمینه دانست.
وی نمایندگیهای فروش بیمه را خط مقدم ارتباط با مشتریان عنوان کرد و افزود: هرچند شرایط خوبی بر بیمه تعاون حکم فرماست، اما این کافی نیست و ما به دنبال پیشرفت و افزایش سهم از بازار بیمه کشور هستیم.
این موضوع در ماموریت و استراتژیهایی که برای بیمه در نظر گرفتیم نیز گنجانده شده است. مظلومی ادامه داد: استراتژی اول بیمه تعاون، حضور در همه بازارهای بیمهای موجود در کشور است.
ما با حساب روی مجموعه یا نهادی خاص وارد این صنعت نشدهایم تا با ریسک اینکه در بین راه با عدم حمایت آن مجموعه یا مشتری دچار تلاطم بشویم مواجه شویم.
وی همچنین اضافه کرد: استراتژی دیگری که در بیمه تعاون دنبال میکنیم، استفاده از تکنولوژیهای جدید در حوزه اطلاعات و آیتی است.
ما سعی کردیم محصولاتمان را طوری طراحی کنیم که هم در زمینه فروش و هم در زمینه ارائه خدمات بتوانیم از این تکنولوژی جدید استفاده کنیم.
دکتر مظلومی با اشاره به اهمیت نظر مشتریان در بیمه تعاون اظهار کرد: بحث سنجش و افزایش رضایت مشتریان نیز از دیگر استراتژیهای مهم ماست که در این مدت هم تلاش فراوانی در این زمینه شده است.
با روشهای مختلف مثل تماس تلفنی، سیستم پیامکی، فضای مجازی و... سعی میکنیم از میزان رضایت مشتریانمان از محصولات بیمهای که خریداری کردهاند، مطلع میشویم، زیرا هدف مجموعه ما کسب عنوان بهترین بیمه از نگاه مشتریان است و در این راه تمام تلاش خودمان را میکنیم.
وی یکی از مشکلات اساسی صنعت بیمه در کشور را توسعه نامتوازن نیروهای متخصص و تعداد شرکتهای بیمهای دانست و افزود: استراتژی بعدی بیمه تعاون آموزش و تربیت نیروهای متخصص بیمهای است تا در حد امکان این نیروها را افزایش داده و این مشکلی که در این صنعت مهم نهادینه شده را تا حدی جبران کنیم.