تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۶۰۱۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

نشست آیرومارت در جریان گردهمایی فن آورانه صنعت فولاد

می متالز - مجتمع صنعتی اسفراین یکی از عمده‌ترین تامین‌کنندگان فولادهای آلیاژی شامل محصولات طویل، قطعات و مقاطع آهنگری و ریخته‌گری شده در ایران و منطقه خاورمیانه می‌باشد.
نشست آیرومارت در جریان گردهمایی فن آورانه صنعت فولاد

به گزارش می متالز، در نشست B2B برگزار شده میان مدیران مجتمع صنعتی اسفراین و کنسرسیوم آیرومارت در جریان گردهمایی فن آورانه صنعت فولاد در ۹ مهر ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی میان این دو شرکت تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به امضاء رسید.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور دکتر فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برگزار شد، تفاهم‌نامه به امضای مهندس حسین علینژاد مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین و مهندس امیرحسین بحری مدیر بازرگانی کنسرسیوم آیرومارت رسید.

از جمله اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت آیرومارت در جهت رفع نیازمندی‌های راهبردی صنعت فولاد، رشد و توسعه محصولات، خدمات مشاوره فنی و… اشاره کرد.

موضوع تفاهم نامه شامل توسعه بازار داخلی، ارزش آفرینی زنجیره تأمین و توسعه صادرات محصولات فولادی مجتمع صنعتی اسفراین به خارج از کشور است که در راستای رفع نیاز صنایع کشور و به منظور تسهیل در همکاری‌های فناورانه بین طرفین منعقد گردید.

کنسرسیوم آیرومارت در حوزه زنجیره واسط تأمین نیاز تولیدکنندگان، کارخانه‌ها و مصرف‌کنندگان صنعت فولاد، توسعه صادرات، ارائه‌ی خدمات در زمینه‌های مختلفی چون تأمین انواع مقاطع فولادی و محصولات فلز و مشاوره فنی به صنایع و مصرف‌کنندگان فعالیت دارد.

عناوین برگزیده