تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۶۰۷۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور ۱۸ کشور در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن

می متالز - هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن وصنایع معدنی ایران در مصلی امام خمینی ( ره) با مشارکت ۱۸ کشور یا نمایندگان رسمی آنها گشایش یافت.
حضور ۱۸ کشور در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن

به گزارش می متالز، نمایشگاه مزبور که در حاشیه هشتمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران برپا شده و میزبان بیش از ۱۳۰ شرکت و بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی است، با حضور معاونین  وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو و ایدرو و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایرانی آغاز به کار کرد.

 هشتمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX ۲۰۱۹) و هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد (iMat۲۰۱۹) که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های معدنی و صنعتی کشور و خاورمیانه محسوب می شود، زمینه مشارکت ۱۸ کشور که به طور مستقیم و یا نمایندگان آنها از کشورهای ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، کره، ژاپن، هلند، سوئد، بلژیک، اسپانیا، چک، لهستان، رومانی، کانادا، پاکستان و هند را فراهم ساخته است.

نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برپا شده و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسه های مالی، اعتباری و مهندسین مشاور مشارکت دارند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه همچنین هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی در هفت محور مواد مهندسی، متالورژی فیزیکی، متالورژی استخراجی، متالورژی صنعتی، ریخته گری و انجماد، شبیه سازی، مدیریت راهبردی و محیط زیست و با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و صاحبان صنایع برگزار شد.

 برگزاری ۳۰ کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان صاحب نظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشکده های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور در حوزه های مختلف از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه و کنفرانس است.

سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و تشکل های مرتبط با این صنعت زمینه برگزاری این همایش و نمایشگاه را فراهم ساختند.

هشتمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران تا ۱۷ مهر ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

عناوین برگزیده