تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۶۰۸۶۲
سرویس خبر : انرژی

پالایشگاه هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی کارآفرینی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

می متالز - شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی با هدف توسعه کارآفرینی و استفاده از تجربه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پالایشگاه هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی کارآفرینی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش متالز، اعضای انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان خراسان رضوی از مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد و مرکز رشد و فناوری این مجتمع گازی در سرخس بازدید کردند.

این بازدید با هدف توسعه همکاری صنعت با دانشگاه و گسترش کارآفرینی در شهرستان سرخس انجام شد و مبنای آن استفاده از تجربه شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری استارت‌آپ‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز بود. تفاهم‌نامه همکاری بین پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان خراسان رضوی نیز بر همین اساس امضا شد.

یونس نیک‌پرست، مدیر مرکز رشد و نوآوری مجتمع گازی شهید هاشمی‌نژاد در آیین امضای تفاهم‌نامه از عزم راسخ مرکز برای کمک به ارتقای اکوسیستم کارآفرینی شهرستان سرخس خبر داد و گفت: بازدید اعضای انجمن و امضای تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینی و نوآوری استان خراسان رضوی، بهره‌مندی از خدمات آنها در حوزه توسعه کارآفرینی، گسترش فعالیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری آنها با حوزه نفت و گاز انجام شده است.

وی افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد برای عمل به مسئولیت اجتماعی و توجه به ذی‌نفعان در حوزه بومی و منطقه‌ای اقدام‌های مهمی را در دستور کار قرار داده و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی، ارتباط با دانشگاه‌ها، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در شهرستان سرخس نیز از جمله همین اقدام‌هاست.

مدیر مرکز رشد و نوآوری مجتمع گازی شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان سرخس، همه امکانات مرکز رشد و فناوری پالایشگاه به صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌گیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد