تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۶۰۹۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت صدر تامین در نشست خبری در حاشیه ماینکس ۲۰۱۹؛

زغال سنگ طبس امسال بورسی می‌شود

می متالز - سلیمانی، مدیرعامل شرکت صدر تامین در نشست خبری نمایشگاه ماینکس ۲۰۱۹ گفت: چند پروژه خاص داریم که برای آن نیاز به فولاد داریم به همین دلیل موافق اخذ عوارض ۲۵ درصدی از صادرات مواد معدنی هستیم.
زغال سنگ طبس امسال بورسی می‌شود

به گزارش می متالز، وی گفت: در شش ماه گذاشته نسبت به بودجه بیش از ۱۳۰ درصد از برنامه یعنی ۳۰ درصد بیش از برنامه‌ریزی‌ها فعالیت خود را پیش برده است.

وی افزود: با نگاه به خارج شدن از بنگاه داری به دنبال حضور در سرمایه هستیم. نخستین شتاب دهنده معدن و صنایع معدنی را تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌کنیم. از سیاست‌های ما حضور در بخش صادراتی است.

وی ادامه داد: از نظر صادرات پیشرفت خوبی داشته‌ایم. به دنبال این هستیم که زنجیره را در بخش‌های مختلف تکمیل کنیم. استراتژی ما این است که زیرساخت را تکمیل و مواد اولیه را تهیه کنیم و شرکت‌ها نیز ماشین‌آلات و...تامین کنند و با همکاری محصولاتی با ارزش افزوده تولید کنیم.

سلیمانی گفت: نهضت داخلی‌سازی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که به دنبال آن هستیم و زیرمجموعه‌ها را فراخوانده‌ایم تا بتوانیم به جامعه سود برسانیم و منافع سهامداران را تامین کنم.

وی اظهارکرد: زغال سنگ طبس ما امسال بورسی می‌شود بعد از بورسی شدن آن اتفاقات خوبی خواهیم داشت.

 سلیمانی خاطرنشان کرد: ۱.۷میلیون تن مصوبه داده شد و مواد اولیه ذوب آهن را تامین کرده‌ایم و بخش مهمی از سهم توسعه فولاد کشور از ذوب آهن اصفهان است. ذوب آهن از یارانه‌ای که فولادی‌ها استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌کنند.

وی افزود: کنسرسیوم اکتشافی با حضور ۱۲ هلدینگ تشکیل شد و فلزی‌ها در ان سهام دارند. برای این کنسرسیوم ایمیدرو یک پهنه‌ای را در نظر گرفته است و سهام داران سرمایه آن را تامین کرده‌اند.

سلیمانی گفت: خواسته به حق ذوب آهن اصفهان این است که برای ذوب آهن اصفهان یک پهنه در نظر گرفته شود.

عناوین برگزیده