تاریخ: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۷
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۶۱۲۸۱
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

در آینده نه چندان دور شاهد عبور ریل راه آهن از خراسان‌جنوبی به سمت زاهدان خواهیم بود

می متالز - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه وصل خراسان جنوبی به خط ریلی کشور که دو سال پیش کلنگ آن زده شد و با برگزاری مناقصه آن و برنده شدن شرکت ویسا، در آینده نه چندان دور شاهد عبور خط ریل راه آهن از استان به سمت زاهدان خواهیم بود.
در آینده نه چندان دور شاهد عبور ریل راه آهن از خراسان‌جنوبی به سمت زاهدان خواهیم بود

به گزارش می متالز، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع عزاداران روستای جومیان خوسف، اظهار کرد: مشروب خواری یک اسارت بزرگ که غرب بدنبال آن است تا جوانان کشور ما را درگیر مشروب خواری کنند ولی خود بدنبال حذف آن از بنیان اجتماعی شان هستند.

وی افزود: پروژه وصل خراسان جنوبی به خط ریلی کشور جزو بزرگترین پروژه های کشور است که دو سال پیش کلنگ آن زده شد و با برگزاری مناقصه آن و برنده شدن شرکت ویسا، در آینده نه چندان دور شاهد عبور خط ریل راه آهن از استان به سمت زاهدان خواهیم بود.

گفتنی است؛ دوسال پیش پروژه خط ریلی راه آهن از یونسی گناباد به سمت خراسان جنوبی و زاهدان زده شد که ۵۰ کیلومتر از زیرساخت‌های شده است و طی برگزاری مناقصه راه آهن شرق کشور و برنده شدن شرکت ویسا شاهد سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه خواهیم بود.

عناوین برگزیده