تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۶۱۷۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

فعالیت بیش از 104 هزار واحد صنفی در استان آذربایجان غربی

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اعلام کرد: در استان آذر بایجان غربی 104 هزار و 454 واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب 17 اتاق اصناف مشغول به فعالیت می باشند.
فعالیت بیش از 104 هزار واحد صنفی در استان آذربایجان غربی

به گزارش می متالز، غلامرضا بابایی گفت: در استان آذر بایجان غربی 104 هزار و 454 واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب 17 اتاق اصناف مشغول به فعالیت می باشند.

وی افزود: واحد های صنفی با کمترین سرمایه گذاری بیشترین اشتغال را در کل کشور و استان آذربایجان غربی به خود اختصاص می دهند. 261 هزار و 135 نفر بصورت مستقیم در واحد های صنفی استان مشغول به کار می باشند.

بابایی اضافه کرد: برای ساماندهی و نظارت بهتر بر عملکرد واحد های صنفی در استان 17 اتاق اصناف و 233 اتحادیه تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اذعان داشت: واحد های صنفی در قالب رسته های مختلف صنفی تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدماتی فنی ساماندهی شداند.

وی به وضعیت کسب و کارهای مجازی در استان اشاره کرد و گفت: در استان آذربایجان غربی 945 واحد صنفی که در فضای مجازی فعال هستند دارای اینماد می باشند.

بابایی عنوان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری در شهرستان های ارومیه و مهاباد 76 واحد صنفی که در فضای مجازی فالیت خود را آغاز کرداند اینماد و آرم نماد اعتماد در یافت کرداند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در پایان بیان کرد: در کل کشور 32 شرکت بازاریابی شبکه ای فعال می باشند که 8 شرکت بازاریابی شبکه ای در استان نمایندگی دارند.

عناوین برگزیده