تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۶۲۰۶۹
سرویس خبر : انرژی
همتی:

پروژه انتقال آب خزر حاصل ۱۰ سال مطالعه است

می متالز - نماینده مردم سمنان در مجلس با تاکید بر اینکه پروژه انتقال آب خزر حاصل ۱۰ سال مطالعه است خواستار پرهیز از اظهار نظرهای شخصی و احساسی در مورد این پروژه شد.
پروژه انتقال آب خزر حاصل ۱۰ سال مطالعه است

به گزارش می متالز، احمد همتی در مورد موافقت دولت با پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی، گفت: مبنای قضاوت در مورد این پروژه شخصی نیست بلکه علمی و کارشناسی بوده و مجوز انتقال از سوی مراکزی که کارشناس بوده و تخصص این کار را دارند صادر شده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، افزود: از سویی ردیف بودجه این پروژه در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و پروژه مورد تایید کمیسیون ماده 215 و سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی با یادآوری اینکه در مورد پروژه انتقال آب خزر به فلات مرکزی حداقل 10 سال مطالعه شده است، ادامه داد: البته در مورد این پروژه در گذشته به صورت جسته و گریخته مطالعه می‌شد اما طی 10 سال گذشته مطالعه به صورت فشرده انجام شده بنابراین این پروژه را سازمان برنامه و بودجه، مجلس و محیط زیست تایید کرده است.

 

اظهارنظرهای شخصی در مورد پروژه انتقال آب خزر جایگاهی ندارد

همتی با بیان اینکه اظهارنظرهای شخصی در مورد پروژه انتقال آب خزر جایگاهی ندارد، گفت: وقتی نظرات کارشناسی و علمی در مراکز تخصصی و رسمی نظام اسلامی صادر می‌شود باید تابع آن باشیم و از اظهارنظرهای شخصی و احساسی پرهیز شود در این رابطه اظهارنظرهای غیرکارشناسی خارج از ضوابط کارشناسی و قانونی است.

عناوین برگزیده