تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۶۲۲۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر نظارت برنهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد:

سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد از ارزش کل دارایی‌های صندوق در بازار پایه

می متالز - مدیر نظارت برنهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به مصوبه سازمان بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با اصلاح نصاب‌ها و اساسنامه حداکثر ۱۰ درصد از ارزش کل دارایی‌های صندوق را در بازار پایه فرابورس ایران سرمایه‌گذاری کنند.
سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد از ارزش کل دارایی‌های صندوق در بازار پایه

به گزارش می متالز، محمدرضا معتمد، درخصوص سرمایه‌گذاری‌ صندوق‌ها در بازار پایه اظهار کرد: با توجه به مصوبه سازمان بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با اصلاح نصاب‌ها و اساسنامه حداکثر ۱۰ درصد از ارزش کل دارایی‌های صندوق را در بازار پایه فرابورس ایران سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: این مصوبه روز چهارشنبه هفدهم مهرماه سال جاری از سوی هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ و روز یکشنبه بیست و یکم مهر ماه نیز مدیریت نظارت برنهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغیه امکان سرمایه‌گذاری صندوق‌ها در بازار پایه فرابورس را صادر کرد.

مدیر نظارت برنهاد‌های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با این مصوبه مدیران سرمایه‌گذاری‌ها می‌توانند با بررسی، تحلیل و مطالعه وارد بازار پایه شده و حضور صندوق‌ها در این بازار به مدیریت ریسک کمک خواهد کرد.

عناوین برگزیده