تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۶۳۰۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶۱.۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی ۹ماهه «ونیکی»

می متالز - شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در صورت وضعیت پرتفوی بورسی در ۹ماه فعالیت از رشد ۶۱هزار و ۵۲۵میلیارد و ۴۹۲میلیون ریالی خبر داد.
رشد ۶۱.۵هزار میلیارد ریالی پرتفوی ۹ماهه «ونیکی»

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۸ریال اعلام کرد.

در گزارش منتشر شده این شرکت سود عملیاتی مبلغ ۷هزار و ۱۱۰میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ ۷هزار و ۵۶میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ ۱۱هزار و ۶۵۴میلیارد ریال اعلام شده است.

از سوی دیگر در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۶۱هزار و ۵۲۵میلیارد و ۴۹۲میلیون ریالی خبر داد. در این پرتفوی اعلام کرده است که بهای تمام شده با رشد ۵هزار و ۹۱۷میلیارد ریالی به مبلغ ۲۰هزار و ۳۹۴میلیارد ریال رسیده است. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۴۶هزار و ۱۳۹میلیارد ریالی به مبلغ ۸۱هزار و ۹۱۹میلیارد ریال بالغ شده است.

«ونیکی» در دوره مورد گزارش کل مبلغ واگذاری سهام واگذار شده را ۸هزار و ۲۲۱میلیارد ریال اعلام کرد و همچنین سود این واگذاری ها را ۳هزار و ۷۶۴میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این کل مبلغ بهای تمام شده سهام پذیرفته شده در بورس ۱۰هزار و ۳۵۷میلیارد ریال منتشر شده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که قرار است شرکت سرمایه گذاری ملی ایران به هلدینگ چند رشته ای برای سرمایه گذاری های بلند مدت تبدیل شود. همچنین بازدهی دارایی های شرکت از طریق تبدیل سرمایه گذاری ها کم بازده به پربازده افزایش دهد.

«ونیکی» در این گزارش درباره برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی خود برای دوره ۳ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ اعلام کرد که شرکت در نظر دارد طی سال جاری اقدام به افزایش سرمایه به میزان ١٠٠ درصد از محل مطالبات و سود انباشته کند که در این رابطه سرمایه شرکت از مبلغ ٧هزار میلیارد ریال به مبلغ ١۴هزار میلیارد ریال تغییر خواهد کرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده