تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۶۳۳۲۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی 6ماه صورت گرفت؛

اختصاص ۷۴۰ ریال سود هر سهم "فملی"

می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۷۴۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۲۹ ریال اعلام شده بود، افزایش ۷۲ درصدی را نشان می‌دهد.
اختصاص ۷۴۰ ریال سود هر سهم "فملی"

به گزارش می متالز، شرکت ملی صنایع مس ایران با سرمایه ۷۸ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۵۷ هزار و ۶۸۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۴۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از ۷۲ درصدی برخوردار است.

شرکت ملی صنایع مس ایران در سال مالی جاری سرمایه خود را ۳۰ درصد افزایش داده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، در هر سهم خود افزایش ۷۲ درصدی را نشان داده است. این شرکت افزایش ۱۲۴ درصدی در فروش را از جمله دلایل اصلی افزایش ۱۳۱ درصدی سود خالص اعلام کرده است.

"فملی" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۵ هزار و ۷۶۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۲۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

عناوین برگزیده