تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۶۳۶۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استخراجی غنی از دل سودآوری معادن بدست آمد؛

رشد خیره‌کننده ۳۵۰ درصدی سودآوری "کمنگنز"

می متالز - سودآوری شرکت معادن منگنز ایران نسبت به سه ماهه نخست با رشد همراه بوده و در حالی که در دوره سه ماهه نخست سال جاری سود هر سهم معادل ۷۰۵ ریال محقق شده بود، در سه ماهه دوم سال مالی سود هر سهم به مبلغ ۷۶۰ ریال رسید.
رشد خیره‌کننده ۳۵۰ درصدی سودآوری "کمنگنز"

به گزارش می متالز، شرکت معادن منگنز ایران در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی جاری و براساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۲۹۶.۵۷۸ میلیون ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیر ۳۴۹ درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به ۵۱۷.۸۶۱ میلیون ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه حدود ۱۴۹ درصد رشد داشته که این افزایش درآمد به دلیل افزایش مقدار و نرخ فروش بوده چرا که میزان فروش شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی جاری رشد ۱۳۹ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته داشته است.

به طور کلی سودآوری شرکت نسبت به سه ماهه نخست با رشد همراه بوده و در حالی که در دوره سه ماهه نخست سال جاری سود هر سهم معادل ۷۰۵ ریال محقق شده بود، در سه ماهه دوم سال مالی سود هر سهم به مبلغ ۷۶۰ ریال بوده که به این ترتیب جمع سود خالص محقق شده به ازای هر سهم به ۱.۴۶۵ ریال رسیده است.

عناوین برگزیده