تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۶۳۶۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۸۳ریال؛ سود تحقق یافته «ولبهمن» در ۶ماه

می متالز - شرکت بهمن لیزینگ در گزارش منتشر شده خود اعلام کرده است که طی ۶ماه فعالیت منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ توانسته برای هرسهم ۸۳ریال سود محقق کند.
۸۳ریال؛ سود تحقق یافته «ولبهمن» در ۶ماه

به گزارش می متالز، شرکت بهمن لیزینگ در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ برای هرسهم ۸۳ریال سود محقق کرد.

این شرکت سود عملیاتی را ۷۶میلیارد ریال، سود خالص را ۶۶میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۲۵۶میلیارد ریال اعلام کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۵۸، ۴۸ و ۲۲درصد کاهش داشته است.

«ولبهمن» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص منابع و مصارف اعلام کرده است که در جهت افزایش حد اعتباری و اخذ تسهیلات از بانک ها و با توجه به درجه اعتباری بسیار خوب شرکت در سیستم بانکی و عدم وجود هرگونه سابقه منفی در تعاملات با سیستم بانکی، میزان چکهای اقساط تودیع شده در بانکها و روابط حسنه شرکت با بانکهای طرف مقابل پیش بینی شرکت مبنی بر پوشش منابع مورد نیاز از بانک ها جهت تامین منابع مالی در حوزه فعالیت خود است.

همچنین این شرکت در راستای فعالیت های شرکت و تحقق اهداف در ۶ماهه آتی پیش بینی شده مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال تسهیلات از بانکها اخذ شده که علاوه بر بازپرداخت ۷۰میلیارد ریال تسهیلات به سال بعد موکول شد. در صورت تصویب معافیت شرکت های لیزینگ از قانون مالیات بر ارزش افزوده موجب کاهش بهای تمام شده کالا می شود که این امر موجب رشد فعالیتهای عملیاتی لیزینگ می شود.

 

 

 

عناوین برگزیده