تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۶۳۶۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آذرآب درباره تفاهم نامه جدید توضیح داد/ امید رئیس هیات مدیره معروف به آینده

می متالز - شرکت پرحاشیه بورسی آذرآب متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه واحدهای پتروشیمی دهلران را منتشر کرد و رئیس هیات مدیره معروف این شرکت بورسی به آینده امیدوار شد.
آذرآب درباره تفاهم نامه جدید توضیح داد/ امید رئیس هیات مدیره معروف به آینده

به گزارش می متالز، شرکت آذرآب که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حاضر است، متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری با یک شرکت مهندسی جهت توسعه واحدهای پتروشیمی دهلران را منتشر و آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، احمد قلعه بانی رئیس هیات مدیره "فاذر" از متن پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری با شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت(OIEC) در خصوص توسعه واحدهای پتروشیمی دهلران (طراحی، ساخت، تامین و نصب تجهیزات پروژه) خبر داد.

کارفرمای اصلی این پروژه پتروشیمی دهلران، مبلغ تفاهم‌نامه ۲۰ میلیون یورو و مدت زمانی قرارداد از تاریخ امضا به مدت یک سال است. تفاهم نامه در دست امضا بوده و تاکنون منتج به انعقاد قرارداد نشده که در صورت نهایی و امضا شدن قرارداد به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

براساس این گزارش، قلعه‌بانی که از مدیران معروف از جمله سایپا (80 الی 86)، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع (86 تا 88)، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران (89 تا 92) و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (از سال  91) بوده و عهده دار ریاست هیات مدیره "فاذر" شده: درحال حاضر فقط 15 درصد از ظرفیت کارخانه عظیم آذرآب فعال بوده و امید است با این تفاهم‌نامه‌، ظرفیت بین 7 تا 8 درصد تکمیل شود و رونق نسبی به این کارخانه برگردد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده