تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۶۳۶۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با آغاز فرایند عرضه اولیه ۲۵ درصد:

"وآوا" با ۲۱۶ تومان کشف قیمت شد/ نقدینگی اندک/ رکورد خریداران جابجا نشد

می متالز - با آغاز فرایند عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام سرمایه گذاری آوای نوین، هر سهم این شرکت تازه وارد با ۲۱۶ تومان کشف قیمت شد.
"وآوا" با ۲۱۶ تومان کشف قیمت شد/ نقدینگی اندک/ رکورد خریداران جابجا نشد

به گزارش می متالز، با آغاز فرایند عرضه اولیه 25 درصد از سهام سرمایه گذاری آوای نوین، هر سهم این شرکت تازه وارد با 216 تومان کشف قیمت شد تا حضور پانزدهمین شرکت جدید سال نهایی شود.

این واگذاری شامل 150 میلیون سهم "وآوا" با محدوده قیمتی 210 تا 216 تومانی هر سهم و سهمیه 250 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران در عرضه های اولیه، مقرر شده به هرکد 174 سهم تعلق گیرد که با توجه به کشف قیمت 216 تومانی هر سهم به 37 هزار 584 تومان تومان نیاز است.

به این ترتیب 879 هزار و 937 هزار نفر قادر به خرید این سهم جدید شدند که با این اوصاف رکورد بیشترین تعداد خریداران که مربوط به عرضه اولیه شرکت توزیع داروپخش در 21 مهر و با بیش از 926 هزار نفر بود، شکسته نشد.

این شرکت 60 میلیارد تومانی وابسته به سازمان اقتصادی کوثر و دارای 11 نیروی انسانی بوده و متعهد شده حداکثر شش ماه بعد از عرضه اولیه، سرمایه اسمی را به 100 میلیارد تومان برساند.

براساس این گزارش، طی سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم، فولاد سپید فراب کویر و توزیع داروپخش عرضه اولیه شده، سرمایه گذاری آوای نوین پانزدهمین شرکت جدید بشمار می رود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده