تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۵۸
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۶۳۸۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

نوآوری، مسیر گریزناپذیر برای کسب‌و‌کار آینده است

می متالز - معاون فروش و بازاریاب شرکت فولاد خوزستان گفت: نوآوری مسیر گریزناپذیر برای کسب‌و‌کار آینده است و تمام شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و خدماتی موفق و پایدار را به سوی خود می‌‌خواند.
نوآوری، مسیر گریزناپذیر برای کسب‌و‌کار آینده است

به گزارش می متالز، بهمن تجلی‌زاده افزود: نوآوری، اکتشاف و اختراع نیست، یک فرآیند قابل‌برنامه‌ریزی است که ناشی از خواست و اراده است. بر این اساس نوآوری را با هر شرایطی و در هر سازمانی می‌توان برنامه‌ریزی کرد. تجلی‌زاده تصریح کرد: نوآوری براساس ماهیت به ۴ گروه تقسیم‌‌بندی می‌شود: نوآوری محصول، نوآوری در فرآیند، نوآوری در بازاریابی و نوآوری در سازمان. وی درباره منابع بروز نوآوری تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها، مطالعه بازار، اندیشه نو، تقاضاهای جدید، مسائل و عیب‌یابی‌ها از منابع بروز نوآوری در سازمان‌ها است. تجلی‌زاده در توصیف نسل‌های نوآوری گفت: در نسل اول تحقیقات، مساله بازاریابی است؛ نسل دوم براساس نیاز بازار تعیین می‌شود و ویژگی نسل سوم نوآوری، تلفیق و ترکیب تحقیق و توسعه در تمام مراحل آن است. وی اظهار کرد: فولاد خوزستان به این منظور از ۶ هزار و ۹۲۸ طرح پیشنهادی، ۶۸۸ طرح را به مرحله اجرا رسانده است.

عناوین برگزیده