تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۶۳۹۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دیدار استاندار کرمان با خانواده شهید سردار جمالی

می متالز - استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان شهربابک و پس از شرکت در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید این شهرستان، با همراهی نماینده مردم شهربابک در مجلس، فرماندار شهرستان شهربابک، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسوولین با خانواده شهید مدافع حرم سردار محمد جمالی دیدار کرد.
دیدار استاندار کرمان با خانواده شهید سردار جمالی

به گزارش می متالز، استاندار کرمان عصر امروز 29 مهرماه در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان شهربابک از کارگاه فرآوری فیروزه واقع در مجتمع مس شهربابک حوزه میدوک بازدید کرد.

در این کارگاه ناخالصی ها را جدا و فیروزه سورت بندی می شود گفتنی است که سالانه 60 تن سنگ خام با رگ های فیروزه از معدن میدوک برداشت می شود.

براساس این گزارش، محمدجواد فدایی استاندار کرمان همچنین از کارخانه لیچینگ مس شهربابک بازدید کرد

ظرفیت سالانه این کارخانه 1000 تن مس کاتد در سال است شایان ذکر است که کلنگ احداث این کارخانه در بهمن ماه سال 97 توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به زمین زده شد که اکنون  70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتبار بخش خصوصی (530 میلیارد ریال) و اشتغال 65 نفر به صورت مستقیم احداث خواهد شد.

 استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان شهربابک با خانواده سردار شهید محمد جمالی پاقلعه از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

سردار شهید محمد جمالی از 12 سالگی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و سرانجام 12 آبان 1392 در شهر دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و از این شهید وارسته سه فرزند به یادگار مانده است.

برپایه این گزارش؛ فدایی در ادامه سفر خود به این شهرستان، از کارگاه فیروزه واقع در شهربابک بازدید کرد.

عناوین برگزیده