تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۲۴۲
کد خبر: ۶۴۱۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

رشد ۲۱درصدی وصول حقوق دولتی سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در وصول حقوق دولتی معادن، در شش ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، بیش از ۲۱ درصد رشد داشته است.
رشد ۲۱درصدی وصول حقوق دولتی سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، دارا فرامرزی افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۸ بیش از ۳ هزار و ۴۷۳ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.
وی با اشاره به رشد بیش از ۲۱ درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهارکرد: در شش ماهه نخست سال ۹۷، وصولی حقوق دولتی ۲ هزار و ۸۵۵ میلیون ریال بوده است.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وجود ۷۴ فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال و اشتغال ۷۲۴ نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر ۴۴ معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.
فرامرزی اضافه کرد: عمده مواد معدنی استان، مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت ، سلستین، مارن و ….می باشد.

منبع: دلیر خبر
عناوین برگزیده