تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۶۴۱۹۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

مقدمات اجرایی کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان انجام شد

می متالز - نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تجهیز کارگاه و مقدمات اجرایی کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان توسط سرمایه گذار انجام شده و جهت تسریع در راه اندازی کارخانه مقرر شد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی کشور با همکاری استان، زیر ساخت لازم را برای سرمایه گذار آماده و روند اجرایی پروژه سرعت گیرد.
مقدمات اجرایی کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان انجام شد

به گزارش می متالز، جلسه هماهنگی جهت تسریع راه اندازی کارخانه فرآوری طلای معدن هیرد نهبندان با حضور نظر افضلی نماینده مردم شریف شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، جعفری مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و معاون سازمان آب منطقه‌ای استان در محل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تشکیل شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: کارخانه فرآوری طلای معدن هیرد در منطقه هیرد نهبندان جانمایی شده است.

وی افزود: این کارخانه که از معادن طلای نهبندان تغذیه می‌کند اولین کارخانه فرآوری طلا در نوع خود در منطقه است که ضمن گستردگی، انشاالله آغازی برای سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه خواهد بود.

افضلی با بیان اینکه در حال حاضر تجهیز کارگاه و مقدمات اجرایی کارخانه فرآوری طلای هیرد نهبندان توسط سرمایه گذار انجام شده، گفت: جهت تسریع در راه اندازی کارخانه مقرر شد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی کشور با همکاری استان، زیر ساخت لازم را برای سرمایه گذار آماده و روند اجرایی پروژه سرعت گیرد.

عناوین برگزیده