تاریخ: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۶۴۱۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران چه شرکت‌هایی امروز در بورس و فرابورس خوشحال بودند؟

می متالز - سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، صنایع شیمیایی سینا و مس شهبد باهنر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های عمران و توسعه شاهد، قند شیروان قوچان و بجنورد و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در فرابورس بیشترین سود را تجربه کردند.
سهامداران چه شرکت‌هایی امروز در بورس و فرابورس خوشحال بودند؟

به گزارش می متالز، شاخص بورس در حالی در جریان معاملات امروز بازار سرمایه افت 2352 واحدی را تجربه کرد که بیشتر نمادهای معاملاتی نیز روندی متعادل و گاها منفی را به ثبت رساندند.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، صنایع شیمیایی سینا، مس شهید باهنر، داروسازی فارابی و نوش مازندارن امروز بیشتر رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار تجربه کردند و در مقابل سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری خارزمی، فنرسازی زر، آبسال، گروه دارویی برکت و لنت ترمر ایران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز شاخص این بازار روز بدون نوسانی را پشت سرگذاشت و با افت ناچیز 0.06 واحدی، شاخص فرابورس در ارتفاع 3783 واحد متوقف شد.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های عمران و توسعه شاهد، قند شیروان قوچان و بجنورد، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، افرانت، کی بی سی، تولید برق ماهتاب کهنوج و بازرگانی و تولید مرجان کار هم ببییشتر کاهش قیمت را تجربه کردند.

عناوین برگزیده