تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۶۴۹۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
خوب‌ها و بد‌های هفته را بشناسید؛

هنرنمایی "فباهنر" در هفته‌ای ناقص

می متالز - در هفته نیمه تعطیل که سپری شد، درصد بالایی از شرکت‌ها در مجموع رشد قیمت داشتند و تمام صنایع در اقدامی هماهنگ، رشد شاخص را به نمایش گذاشتند.
هنرنمایی "فباهنر" در هفته‌ای ناقص

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس تهران در هفته نصفه و نیمه‌ای که گذشت، با رشد ۱.۲ درصدی، در نهایت در کانال ۳۰۹ هزار واحدی آرام گرفت.
به این ترتیب، بازدهی ماهانه بازار سهام از مرز ۲.۴ درصد عبور کرد و در بازه زمانی یک‌ساله رشد ۶۹ درصدی را به نمایش گذاشت.

در این هفته که بازار سهام تنها ۳ روز کاری را تجربه کرد، ۸۳ درصد نماد‌ها، در مجموع سهامداران خود را با کسب بازدهی راهی تعطیلات آخر هفته کردند و در مقابل، تنها ۱۷ درصد نماد‌های حاضر در جریان معاملات بازار سرمایه با افت قیمت مواجه شدند.

در میان شرکت‌های سودده، "فباهنر" با رشد قیمت ۱۸ درصدی، لقب پربازده‌ترین سهم هفته را از آن خود کرد و "کیسون" و "بکاب" با ثبت بازدهی نزدیک به ۱۶ درصدی در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

از سوی دیگر، سهامداران "دتوزیع" ۷.۵ درصد از سرمایه خود را از دست دادند و به همراه سهامداران "وخارزم" و "قنقش" در صدر لیست زیان‌ده‌ترین سهم‌های هفته قرار گرفتند.

در این هفته هیچ کدام از صنایع با افت شاخص مواجه نشدند و تمامی صنایع ردای سبز بر تن کردند. در این بین، شاخص صنعت "هتل و رستوران" ۱۰ درصد افزایش یافت و رتبه یک صنایع را به نام خود زد.

"استخراج سایر معادن" و "محصولات کاغذی" ۹ درصد رشد شاخص را تجربه کردند و دیگر صنایع پربازده هفته بودند.

 

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین