تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۶۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان

می متالز- مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: تجار، بازرگانان، صنعتگران و معدن کاران و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان می توانند از تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان بهره مند شوند.
تخفیف 50 درصدی شرکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان

عباس نورا روز دوشنبه اظهار داشت: نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان قرار است ششم تا نهم اسفند سال جاری با همکاری استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.
وی افزود: نمایشگاه اختصاصی ایران در کراچی پاکستان بدنبال موفقیت و دستاوردهای بسیار مطلوب نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران با محوریت سیستان و بلوچستان در قندهار افغانستان در آذرماه، برپا می شود تا حجم مبادلات کالا در بخش های مختلف بین 2 کشور ارتقا یابد.
وی از فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان درخواست کرد با قید فوریت برای اعلام حضور در این نمایشگاه تا 22 دی ماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی شرکت نفت مراجعه و یا با تلفن های 33225222خانم عادی و شماره همراه 09151411472 آقای شریفی تماس گیرند.
مسئول روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تمامی گروههای کالایی ساختمانی، صنعت برق، صنایع سیمان، محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، منسوجات، پوشاک، فرش، خدمات مهندسی راه و مسکن و شهرسازی، لوازم خانگی، فرآورده های نفتی، محصولات پتروشیمی گروه کالایی خودرو، صنایع و مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و صنایع بسته بندی از جمله گروه های کالایی مورد نظر در این نمایشگاه هستند.
وی خاطر نشان کرد: کراچی بزرگترین شهر جمهوری اسلامی پاکستان و مرکز استان سند این کشو به عنوان پرجمعیت ترین شهر پاکستان و هفتمین شهر پر جمعیت جهان مشهور است.
وی افزود: از آنجایی که کراچی مرکز مالی و بازرگانی و بزرگترین بندر پاکستان محسوب می شود این نمایشگاه فرصت خوبی برای فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان است.

منبع: ایرنا
عناوین برگزیده