تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۶۵۳۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افت در فروش "کاوه"

می متالز - شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت مهر۱۳۹۸ از افت اندک در فروش خود خبر داد.
افت در فروش "کاوه"

به گزارش می متالز، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به ۳۰مهر۱۳۹۸ فروش خود را نسبت به شهریور۱۳۹۸ با افت مبلغ ۳هزار و ۸۱۵میلیارد و ۳۷۸میلیون ریال اعلام کرده است. مبلغ فروش این شرکت در شهریور۱۳۹۸ به ۴هزار و ۶۸۶میلیارد و ۸۹۷میلیون ریال رسیده بود.

این شرکت در مدت مورد گزارش ۲۰هزار و ۱۱۰تن شمش بیلت داخلی، ۷۱هزار و ۳۷۹تن شمش بیلت صادراتی، یک هزار تن آهن اسفنجی کارمزدی و ۱۳هزار و ۵۶۵تن آهن اسفنجی داخلی فروخته است.

«کاوه» طی شهریور۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را ۴هزار و ۶۸۶میلیارد و ۸۹۷میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان دوره مالی ۳۰مهر۱۳۹۸ مبلغ فروش خود را ۳۰هزار و ۵۹۲میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال منتشر کرده است.

شایان ذکر است؛ این شرکت در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ توانسته برای هرسهم ۵۲۲ریال سود بسازد. علاوه بر این در برآورد شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، در مرداد۱۳۹۸ ثبت مرحله اول افزایش سرمایه از مبلغ ۷هزار میلیارد ریال به ۱۱هزار میلیارد ریال انجام شد و پیگیری های لازم در خصوص مرحله دوم آن از مبلغ ۱۱هزار میلیارد ریال به ۱۵هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

عناوین برگزیده