تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۶۵۴۳۳
سرویس خبر : محیط زیست
نورقلی پور:

سازمان محیط زیست مانع لایروبی کانال های متنهی به خلیج گرگان نشود

می متالز - نماینده مردم کردکوی در مجلس با اشاره به خطر خشک شدن خلیج گرگان گفت: دو کانال مربوط به این خلیج نیاز به لایروبی دارد و ضروری است جهت جلوگیری از خشک شدن آب هر چه زودتر این دو کانال لایروبی شوند؛ سازمان محیط زیست مانع لایروبی کانال های مذکور جهت جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان نشود.
سازمان محیط زیست مانع لایروبی کانال های متنهی به خلیج گرگان نشود

به گزارش می متالز، رامین نورقلی‌پور در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 12 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی عنوان کرد: تعدادی از معلمان خرید خدمات که در مدارس حمایتی مشغول به کار هستند، امروز با وجود کمبود معلم در کشور بیکار شده اند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی خطاب به ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد: خلیج گرگان در حال خشک شدن است، دو کانال مربوط به این خلیج نیاز به لایروبی دارد و ضروری است جهت جلوگیری از خشک شدن آب هر چه زودتر این دو کانال لایروبی شوند. متاسفانه با وجود آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی و حتی اختصاص اعتبار برای این مهم، سازمان محیط زیست مانع لایروبی کانال های مذکور جهت جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان می شود.

وی خطاب به وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سایت پرورش میگوی گمیشان دچار بیماری لکه سفید شده که ضروری است به این مهم رسیدگی شود.

عناوین برگزیده