تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۴۹۵
کد خبر: ۶۵۵۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد

می متالز - با صدور حکمی از سوی علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، محمد مدنی فر به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد.
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد

به گزارش می متالز، امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه 98 طی جلسه ای با حضور عباس آرگون مدیرعامل توسعه تجارت فراگیر فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، محمد مدنی فر فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت آغاز نمود.
در این جلسه عباس آرگون ضمن تقدیر از زحمات محمد حسین مولوی زاده مدیرعامل اسبق، خواستار همکاری مدیران و کارکنان با مدیرعامل جدید این شرکت در راستای تحقق تمامی اهداف مجموعه شد.
گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به منظور اشتغال زایی و تامین مواد اولیه کارخانجات تولید فولاد خام کشور با ظرفیت تولید سالیانه ٢/٥ میلیون تن کنسانتره و گندله تاسیس گردید و در اسفند ماه سال 96 عمده سهام این شرکت از سوی فولاد خوزستان خریداری شده است.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد