تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۶۶۰۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمدید فراخوان مدت ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1398

می متالز - پیرو اطلاعیه فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به اطلاع می رساند؛ با عنایت به درخواست شرکتهای متقاضی، زمان ثبت نام و تحویل مدارک فراخوان نوزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تا سی ام آبان ماه سال جاری تمدید شد.
تمدید فراخوان مدت ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1398

به گزارش می متالز، شرکتهای متقاضی جهت حضور در روند ارزیابی نوزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آگاهی از شرایط ثبت نام می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی به نشانی www.esfand9th.ir، به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.

لازم بذکر است ؛ متقاضیان می بایست پس از ثبت نام اولیه ، مدارک درخواستی را ، به دبیرخانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واقع در تهران – خ ولی عصر (عج) – روبروی پارک ملت – خ ارمغان غربی – خ مهرشاد شمالی – تقاطع خ شهید انصاری (صداقت ) – پلاک 66- طبقه دوم – اتاق 208 – کد پستی 196834713 ارسال و یا برای ثبت نام اولیه به آدرس اینترنتیWW.esfand9th.ir (وب سایت اختصاصی بیرخانه اجرایی همایش) و www.cppo.mimt.gov.ir (پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ) مراجعه نمایند.

همچنین گفتنی است؛ علاقمندان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌ 22058542 و یا 26200503 تماس حاصل فرمایند.

ضمناً راهنمای‫ جامع نحوه و مراحل تکمیل فرم برای شرکتهایی که تاکنون ثبت نام نکرده اند به پیوست موجود می باشد و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به این راهنما مراجعه نمایند.

عناوین برگزیده