تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۶۶۱۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یوسف شهاب الدین خبر داد:

عقد قرارداد احداث سه پروژه به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال

می متالز - مدیرعامل شرکت ماشین سازی پارس از شرکت های تحت مدیریت شستا، از عقد قرارداد احداث سه پروژه صنعتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال در یک ماه گذشته خبر داد.
عقد قرارداد احداث سه پروژه به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال

به گزارش می متالز، یوسف شهاب‌الدین، مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی پارس، با اعلام عقد ۳ قرارداد جدید در حوزه نفت و پتروشیمی گفت: این شرکت با حمایت مدیران عامل شستا و تاپیکو در یک ماه گذشته موفق به عقد سه قرارداد جدید صنعتی به مجموع ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال شده است.

وی افزود: پروژه ساخت سازه‌های فلزی پالایشگاه آبادان یکی از این پروژه‌ها است که بصورت قرارداد EPC امضا شده و ماشین سازی پارس با شرکت در مناقصه موفق به انعقاد این پروژه شده است.

مجموع سازه‌های تعهد شده در این پروژه به میزان ٧٠٠ تن بوده و ارزش قرارداد ۱۰۰ میلیارد ریال است که طبق زمان بندی قرار است در مدت ۲ ماه به اتمام برسد.

 شهاب الدین، پروژه تکمیل ساخت مخازن واحد بندرعباس شرکت نفت پاسارگاد به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را دومین پروژه اخذ شده عنوان کرد و افزود: این پروژه مربوط به ساخت دو مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره سازی قیر در واحد قیرسازی نفت پاسارگاد در بندرعباس است که در راستای تحقق اصل هم‌افزایی بین شرکت های خانواده تأمین از طریق ترک تشریفات به ماشین سازی پارس سپرده شده   و مقرر است تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی پارس همچنین پروژه ساخت دو دستگاه مخزن ذخیره پتروشیمی اندیمشک را دیگر پروژه جدید این شرکت عنوان کرد و گفت: این پروژه به ارزش ۱۸۵ میلیارد ریال، بصورت PC و در مشارکت با شرکت راهسازی و عمران ایران منعقد شده و مربوط به ساخت ۲ مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ذخیره سازی  MEG در پتروشیمی اندیمشک است که در مدت ۱۷ ماه به اتمام خواهد رسید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده